Branduri SensoDays – prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediţia de septembrie

Branduri SensoDays – prezente la târgul Maison & Object 2019 Paris, ediţia de septembrie

Mai mult decât o expoziţie sau un târg specializat în produse pentru casă, Maison & Object reprezintă un eveniment de referinţă în industria Designului de Interior. Evenimentul are loc de două ori pe an la Paris, în ianuarie şi septembrie, ediţia de toamnă de anul acesta incluzând o mulţime de branduri de top, prezente şi pe site-ul SensoDays.

Aşadar, cele mai noi, inedite şi spectaculoase piese pentru casă sunt mai aproape şi mai accesibile prin intermediul SensoDays, site-ul numărul 1 în materie de colecţii, trenduri şi produse Home Décor.

Max Benjamin, LSA International, Missoni Home şi Schott Zwiesel au cucerit publicul francez, dar nu numai, prin produsele alese pentru expoziţie

Max Benjamin este un brand binecunoscut peste tot în lume, apreciat pentru lumânările, difuzoarele şi cardurile parfumate “handmade”. Brandul irlandez foloseşte de fiecare dată ingrediente naturale, uneori chiar formule unice, fără alcool, iar la târgul din Paris Max Benjamin nu a dezamăgit.

Carduri parfumate pentru maşină sau cameră, difuzoare şi lumânări parfumate de lux – toate au stârnit interesul publicului, printre cele mai apreciate arome fiind cele de rodie albă, blue azure sau ghimbir şi lemongrass.

Fondat în anii ’60, în Londra, LSA International şi-a consolidat în timp locul pe piaţa sticlei handmade şi a porţelanului de calitate superioară. Aşa se face că, de-a lungul timpului, dar şi la această recentă ediţie a Maison & Objet de la Paris, LSA a prezentat diverse piese inedite din colecţii pentru bar, servirea masei, dar şi decoraţiuni spectaculoase. Materialele sunt de fiecare dată atent selecţionate pentru ca nivelul de calitate să fie respectat, dar şi pentru ca tehnicile artizanale complexe, marca LSA International, să poată fi aplicate.

Piese pentru bar, obiecte pentru servirea mesei inspirate de natură, de linia orizontului şi diverse alte combinaţii de sticlă şi lemn – toate au fost expuse la evenimentul din Paris şi pot fi comandate online pe www.SensoDays.ro.

Missoni Home a apărut în 1997, după ce Rosita Missoni revoluţionase deja lumea modei prin colecţiile sale din zona prinţului modern şi a tricotajelor. La Paris, brandul italian şi-a adus cele mai recente produse ale unor colecţii faimoase deja, prezente în România prin SensoDays.

Astfel, imprimeurile botanice cu accente nordice s-au regăsit pe ţesături lucrate minuţios, contrastele s-au aflat şi de această dată la loc de cinste printre dungile iconice, reliefurile surprinzătoare sau liniile ondulate, iar alte piese au arătat ca nişte picturi impresioniste, cu modele care aminteau de răsăritul sau apusul de soare.

Schott Zwiesel este sticla perfecţiunii şi pe bună dreptate: brandul oferă pahare, produse pentru băut şi alte piese inovative pentru servire sau la comandă, toate convingând prin designul contemporan, calitate şi eficienţă.

La Paris, Schott Zwiesel şi-a prezentat piese elegante, pahare a căror formă echilibrată făceau experienţa vinului una cu adevărat spectaculoasă, un atu fiind şi sfera de decantare, integrată în sticlă.

Maison & Objet 2019 setează de fiecare dată tendinţele noului sezon în Home Decor

Maison & Object 2019 din septembrie duce la un alt nivel tendinţele setate la acelaşi eveniment la ediţia din ianuarie 2019. Ei bine, se pare că anul acesta trendurile în Home Décor se întorc cumva la stilul anilor ’60 -’70, brandurile punând accent în colecţiile lor şi pe elemente din artă şi sculptură.

În materie de culori se merge foarte mult pe interiorul monocromatic, iar cele mai folosite nuanţe sunt cele de albastru, bleumarin, smarald, verde închis, muştar şi galben deschis. Pe de altă parte, coralul face echipă bună cu albastru şi verde, la fel şi negrul cu auriul.

Materialele “vedetă” sunt lemnul, folosit pentru a crea forme naturale, cu margini nefinisate, dar şi catifeaua, potrivită pentru tapiţerie, perdele şi lenjerie de pat. În schimb, pielea devine materialul principal în cazul mobilierului de exterior.

Oglinzile rotunde, supradimensionate sunt din nou în mare trend, iar ramele aurii, negre, din lemn sau cele cu o formă geometrică ceva mai inedită complimentând oricând o cameră altminteri anostă.

În materie de lumini, foarte multe branduri au expus la acest eveniment lustre, obiecte de iluminat cu aranjamente sculpturale uimitoare, lămpi de masă sau podea, felinare, accentul căzând în special pe textura şi calitatea luminii.

Trendul l-a dat Maison Object 2019, însă cumpărăturile continuă acum pe SensoDays, cel mai bun site pentru produse de Home Décor din România. Cu un portofoliu bogat în branduri apreciate peste tot în lume, nu este de mirare că SensoDays se află în peste 150.000 de case ale românilor, cu cel puţin un produs achiziţionat de pe site, iar numărul celor care descoperă acest site fiind în continuă creştere.